Megválasztott, de még fel nem esküdött polgármesterként indultam ma Pácinba, hogy elkezdjem az operatív munkát.

Először Csonka István jegyző úrral beszéltem meg, hogy pénteken 17 órakor tartjuk az első, ünnepélyes testületi ülést, ahol leteszem az esküt. Rögtön ki is küldte a meghívókat.

Ezután elbeszélgettem a hivatal dolgozóival. Zsuzsával és Erzsikével együtt dolgoztunk pár éve :-), Tamással a kampányban ismerkedtem meg. Magyarné Gabikával is gyorsan megtaláltuk a közös hangot.

Kölcsönösen gratuláltunk egymásnak Rostás Tamással és megegyeztünk, hogy a részemre behűtött ajándék pezsgőjét nem ma, hanem a beiktatásom után fogjuk meginni. :-) Becsülöm Tamást az elért eredményéért, tisztességes kampányáért. Jó lenne itt tartani, szereti és jól csinálja a munkáját.

Ezután megbeszéltük Hörcsik Attilával, hogy az első testületi ülésen megtárgyaljuk a kormány által újonnan kivetett közmű adó - mintegy 250 ezer Ft! - átvállalását, hogy tovább tudjon működni a kábelTV. Cserébe bevezet két új csomagot. Egy szociálist és egy a jelenleginél több csatornát adót. Ezen túl közreműködik a helyi események élőben közvetítésében, és felvételről való többszöri lejátszásában, a képújság tartalmasabbá tételében.

Mivel láttam, hogy mozgás volt a kastélyban, benéztem, amiből jó 3 órás látogatás lett. Folyik a "Felvidéki kastélyok", urak és szolgák koncepciójú kiállítás berendezése. A projekt vezetője Éva bemutatta a koncepciót, az új bútorokat, kiállítási tárgyakat és szabályos tárlatvezetést tartott, amit nagyon köszönök. Kérte egy-két dologban a segítségemet, amit természetesen teljesíteni fogok. Megnéztem a vendég szállást, a Tourinform irodát és kávézót is.

Épp ekkor érkezett egy 6 fős budapesti csoport, amelynek a hölgy tagja ma 60 éves, Pácinban született és eljött megnézni a szülőházát, meg azt a bástyát, amibe - feltehetően a mostani férjét - Fekete tanár úr anno rosszasága miatt bezárta.

A legjobb apropó volt megtudakolni, hogy részt vennének-e egy Pácinból elszármazottak találkozóján, esetleg támogatna-e egy alapítványt, ami az ittenieknek segítene? Mindkettőre igen volt a válasz, így  elindulhat ennek a szervezése.

Elkészítettem a volt páciniaknak egy hírlevél csoportot, melyre itt lehet feliratkozni: FELIRATKOZÁS!
Kérlek küldd el ezt a linket olyanoknak, akik kötődnek a falunkhoz, de már nem laknak Pácinban!

Délután elkezdtem a közös hivatal ügyének háttér tárgyalásait is, amit holnap folytatok.

Eredményes jó nap volt, sokan üdvözöltek és megállítottak az utcán. Voltak akik a bicikliről integettek vidáman és volt aki elfordult mikor köszöntem neki. Remélem az idő és a teljesítmény ez utóbbiakat is meggyőzi, mert Pácinban együtt többre megyünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://pacin.blog.hu/api/trackback/id/tr214930770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása