mlaci54 2012.10.31. 20:52

Beköszöntő

Üdvözlöm Kedves Olvasó!

2010-ben az önkormányzati választások előtt megcsörrent a telefonom. Pácini barátaim kerestek, hogy elvállalnám-e a polgármester jelöltséget? Hosszas gondolkodás után felkerestem Barati Attilát. Már akkor is betegséggel viaskodott, de az élete volt a polgármesterség és ragaszkodott a hivatalához. Neki még dolga volt Pácinnal - ezért visszaléptem.

Tisztelem azért amit a Bodrogköz gyöngyszemével tett 20 év alatt és nem tartottam etikusnak elindulni ellene. Bár élete tragikusan rövid volt, de beírta magát a páciniak szívébe és az ország történelem könyvébe is.

Attila elment - és két év elteltével megint csörgött a telefon. Laci gyere, segíts nekünk.

Kastélykerttel2.jpg

Nyolc évig laktam Pácinban, nem messze a kastélytól a csodálatos Báró kertben. Itt születtek a gyermekeim, életem legszebb szakasza fűződik ehhez a csodálatos faluhoz.

Bár bonyolult a politikai- közigazgatási helyzet, rengeteg a változás, úgy gondolom van annyi gazdasági, civil és önkormányzati tapasztalatom, amivel Pácinba visszatérve segíteni tudok Önöknek. A hagyományokat tisztelő, de  élhetőbb, izgalmasabb, több lehetőséget kínáló fejlődő falut szeretnék Önökkel együtt megteremteni, amennyiben megbíznak bennem és megválasztanak.

Ezt a blogot azért nyitottam, hogy eggyel több lehetőségünk legyen megbeszélni milyen elvárásaik vannak a következő polgármesterrel szemben, milyen problémák foglalkoztatják, mit szeretnének Önök, amitől jobb lenne Pácinban élni. 

Szeretném ha jobban megismernének, közelebb kerülnénk egymáshoz az internet segítségével is. Kérem, hogy bátran írjanak, jelezzék az igényeiket, a vállalásukat, ötleteiket, javaslataikat. Várom véleményüket. Én hiszek a demokráciában és abban, hogy Pácinban együtt többre jutunk! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pacin.blog.hu/api/trackback/id/tr314882540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása