mlaci54 2012.11.20. 19:14

Bíztató szó!

Pár perce szól a párom, hogy gyere csak nézd meg mit kaptam az IWIW-en!

Igazán kedves, megható sorokat küldött egyik régi tanítványa. Az ilyen gesztusoktól szép a pedagógus pálya még akkor is, hogy ha a napi gyűrődés néha bosszúságot is okoz. A nevet természetesen kipontoztam. Nem venném a lelkemre, ha a véleménye miatt - amennyiben nem úgy sülnek el a dolgok, - bármi hátrány érné a küldőjét.

"Kedves Olga tanárnő!

Ne haragudjon, hogy levelemmel zavarom. Annyit szeretnék elmondani, hogy Én és a családom, szüleim is az ön férjére fog szavazni a Polgármesteri választáson. Örülünk, hogy egy hozzáértő nagyszerű ember fogja a falunk sorsát a kezébe venni. Ezúton szeretnénk erőt, egészséget, és kitartást kívánni a férjének és önnek! 
............ és családja"

Köszönöm a biztató szavakat, jólesik. Remélem méltónak talál a falu lakossága, hogy létre hozzunk Pácinban egy minta falut. Néha elgondolkozok rajta: ha nem nyerek, akkor is nagyon megérte, hogy belevágtam ebbe a kampányba. Olyan sok régi jó ismerőssel találkoztam, annyira kedvesen fogadtak vissza, hogy elérzékenyülök amikor rá gondolok.

Nagyon nagy felelősséggel is jár a bizalom, mert valódi változást, életük jobbra fordulását várják tőlem sokan. Nem lesz könnyű teljesíteni az elvárásokat, de sosem féltem a munkától és látom, hogy jó csapatot lehet építeni, akikkel képesek leszünk megállni a lejtőn és elindulni fölfelé.

PÁCINBAN EGYÜTT TÖBBRE MEGYÜNK!

A bejegyzés trackback címe:

https://pacin.blog.hu/api/trackback/id/tr944917050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása